Verlossende aflossers: Boek beschikbaar - Eigenwijs je hypotheek aflossen

maandag 14 december 2015

Boek beschikbaar - Eigenwijs je hypotheek aflossen

Vroeg ik in mijn blog van 8 november om wat boeken te leen, kreeg ik daar via Knoepert meteen respons op met een gul aanbod om haar boeken te lezen van Gerhard Hormann: Hypotheek Vrij! en Helemaal Vrij!.
Het boek Eigenwijs je hypotheek aflossen van Marieke Hesselmans had ze niet en niemand die deze aanbood. Zo stond deze bij ons beiden op het verlanglijstje.
Vanwege haar gulle gift stemde ik met haar af om zelf het boek (2e hands via marktplaats) te kopen en direct naar haar toe te laten zenden met de vraag of ze na uitlezen het boek retour te sturen. En dat geschiedde.

Inmiddels is het boek door Natasja en mij gelezen en willen wij deze graag doorgeven aan mensen die geïnteresseerd zijn om meer te weten over Extra aflossen maar nog niet alles weten. Het boekje lees je in 1 zucht uit en is vooral interessant voor mensen die nog een stap moeten nemen. Voor mensen die al aan het Extra aflossen zijn geslagen zullen het als een bevestiging lezen en het gevoel krijgen dat ze het juiste pad zijn ingeslagen.

Bij deze wil ik aan mijn blog lezers vragen wie interesse heeft dit boek te ontvangen en mogelijk door te geven aan een volgende geïnteresseerde. Mochten er meer dan 1 aanvragen komen dan zal ik onderling via mail elkaars adressen meegeven zodat het boek kan doorreizen en het voor iedereen slechts de verzendkosten a 2,07 euro kost. Boekje past prima door de brievenbus.

Pay it forward :-)

Je kan hier onder reageren of me mailen via rixdol[at]hotmail[dot]com

8 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik zou het heel graag willen lezen en daarna weer door willen sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Olga wat leuk, ik noteer je als eerste lezer. Mail me maar je adres via rixdol[at]hotmail[dot]com.

      Verwijderen
  2. Ik hou me ook aanbevolen. goed idee trouwens om het boek tegen verzendkosten te laten rouleren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Anja, stuur me een mailtje en dan breng ik je in contact met Olga, die zal het boek als eerste ontvangen. Ik zal haar informeren dat ze dan met jou contact kan zoeken om door te sturen.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  3. Hoi Rose, ik heb je een mail gestuurd. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastisch idee om zo boeken door te geven.
    Ik meld me graag aan in het doorgeefrijtje.

    Vooral ook omdat we al jaren aarzelen op dit punt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Deze boeken staan trouwens ook vaak in de bibliotheek.

    BeantwoordenVerwijderen