Verlossende aflossers: Klezzer breidt bonussen uit

donderdag 3 maart 2016

Klezzer breidt bonussen uit


Inmiddels ben ik een die-hard Klezzer reviewer en heb ik vorig weekend mijn eerste 23,02 euro laten uitbetalen. Deze werd meteen zondagavond verwerkt en maandagmiddag stond het op mijn bankrekening. Nette snelle afwerking. Op 1 maart kreeg ik mijn 3 euro bonus van Reviewer van de maand uitbetaald. Tevens deed Klezzer een mededeling dat ze hun bonussen hebben uitgebreid met Verwijzer van de maand en Verspreider van de maand. Een slimme zet om meer mensen nog actiever te krijgen om Klezzer breder te maken. Hier heb je een top 3 waar van nummer 1 3,00 euro krijgt; nr 2 2,00 euro en nr 3 1,00 euro. Ben je van alles die maand de meest actieve dan is dat al 9 euro + je aanmeld bonus van 1 euro.

Verwijzer van de maand: houdt in dat je de meeste mensen lid weet te maken via je link, zoals bijvoorbeeld via mijn link Klezzer

Verspreider van de maand: houdt in dat je zoveel mogelijk jouw gereviewde of die van anderen doorstuurt op je Facebook pagina, LinkedIn pagina en vanaf deze week ook via Google, Twitter en Whatsapp. Per verwijzing krijg je ook een punt op je eigen review artikel.

Naar aanleiding van deze bonus op Verspreider van de maand deelde ik meteen mijn gereviewde boek van Thomas Braun - Ga toch fietsen! via LinkedIn met hem in het commentaar. Ik kreeg meteen een reactie van hem terug. Tja ook hij heeft baat bij deze reclame.
Mijn vorige blog leverde een nieuwe enthousiaste Klezzer reviewer die momenteel de koppositie van de maand maart al heeft ingenomen. Dana pakt het voortvarend aan en liet van de week ook weten, in mijn blog, dat ze als haar eerder gereviewde boeken mooi over kon hevelen naar Klezzer. Verder reviewde ze het boek van Gerhard Hormann, Hypotheek Vrij! en nog wat artikelen die ik zelf ook in huis had. Wat goed van haar! Zo kwam ik toch ook weer op items die ik extra kan reviewen.

In ieder geval kan je als reviewer nu nog sneller geld laten groeien door je bonussen binnen te halen. Momenteel is de maand maart met een schone lei begonnen dus alleen diegene die actief reviewen kunnen de bonussen binnenhalen.
Ook valt me op de spaarpot veel sneller gaat deze week. Hadden we vorige week 50% van 39 euro te verdelen over 19 reviewers, nu staat de spaarpot momenteel op 40,45 euro en deze groeit zeker weten nog dagelijks. Dus als je nu aanhaakt kan je mee profiteren we zijn nog met relatief weinigen en de spaarport zal tot zaterdag nog aangroeien. Zaterdagmiddernacht vind de uitbetaling van afgelopen week plaats.

Je moet er wel wat voor doen maar als je het leuk vind is dit momenteel wel de leukste snelste 'alle beetjes helpen' inkomsten. Ik verdien er nu al sneller mee dan met Euroclix!

4 opmerkingen:

  1. Het leuke is dat je ook blijft verdienen als je niet meer schrijft. Al zal je aandeel dan wel steeds kleiner worden, denk ik. Maar ik ben er inderdaad ook wel enthousiast over :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja klopt ook, maar nu groeit de spaarpot dus op een gegeven moment kan je nog wel even door. Verder net ontdekt dat je nog ontelbaar kan reviewen over muziek en dvd's.

      Verwijderen
  2. Goed bezig Rose, en leuk om te lezen hoe snel je het nieuwe het oppakt!!

    BeantwoordenVerwijderen